Известие

Collapse
No announcement yet.

Знаете ли нещо за тази 156 GTA

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Именно Искам да стане нещо като ГТА кросвагон, хаха Май трябва да седя повече на сянка ...
    '05 166 V6
    '98 156 2.0 TS ex ...

    Comment


    • #47
      Човек ти вземи колата пък после ще я мислиш ниска или висока ще я правиш
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
        Именно Искам да стане нещо като ГТА кросвагон, хаха Май трябва да седя повече на сянка ...
        То не е ли по-удачно да се насади двигател от ГТА в купе от Кросвагон по тази логика?
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
          То не е ли по-удачно да се насади двигател от ГТА в купе от Кросвагон по тази логика?
          Кво ше прайш с 4х4то тогава?
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #50
            Който и да вземе колата се надявам да приготви минимум едни 5-6 хил лева за да стане колата както трябва.
            Ремъци, ролки, масло, водна помпа
            Проверка рейка,
            Окачване , полиуретан
            Q2 -ка,съединител предполагам, нови гуми, (ако трябва и джанти щом са зле) пастиране боя, казаха че има надрано с ключ значи и бояджия, евентуално някой друг амортесьор,
            Каско, гражданска, зареждане на климатик - .....май на първо време е това.
            може да се наложи ламбди да сменя, дебитомери, накладки, дискове

            Казвам това защото знам колко излезе на моето ГТВ при условие , че я купих с сервизна история и валиден тюф до03.2012 г.от член на немския клуб на алфа, а аз съм дал поне 5 хилки без да съм пастирал и боядисвал и сега искам да взема жълти конита и пауърфлекс за отзад (значи може и повече от 5 хил. да е сметката). Та ако някой мисли да я вземе и не е заделил 5 хилки остатък по-добре да се откаже.
            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
              Та ако някой мисли да я вземе и не е заделил 5 хилки остатък по-добре да се откаже.
              Има си хас да си вземеш с последните пари GTA
              Това е кола за човек дето 5-6000лв изобщо не го впечатляват . . И такава кола не се взема със събиране на странични мнения, а въпреки тях.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                И такава кола не се взема със събиране на странични мнения, а въпреки тях.

                Comment


                • #53
                  Чесно казано тва не е още кола за БГ пазара, мисля че бая време ще престой в тая автокъща тва......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Чесно казано тва не е още кола за БГ пазара, мисля че бая време ще престой в тая автокъща тва......
                    В добавка: не само, че не е за БГ пазара, а и за БГ асфалтираните пътища не е.
                    2002 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportwagon
                    .

                    Comment


                    • #55
                      e ква па толко е разликата, сравнено с една 2ка ТС, че да не е за БГ пътищата...
                      По дупките е ясно, че и двете ще ги караш еднакво бавно...окачването си е същото криво-ляво, най-много да е една идея по-ниско и твърдо, но то и стандартни 156ци има с тоя сетъп....дали ще правиш окачването на ГТА или на 2ката е все в гъз...
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #56
                        Колеги защо да не е кола за България, аз карам колата от подписа, да малко по скъпо е ама чак пък толкова.Идеята ми е, че едвали има съществена разлика в цената на обслужването на 3.0 v6 и 3.2 v6
                        Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
                        Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
                        FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                          Който и да вземе колата се надявам да приготви минимум едни 5-6 хил лева за да стане колата както трябва.
                          Ремъци, ролки, масло, водна помпа
                          Проверка рейка,
                          Окачване , полиуретан
                          Q2 -ка,съединител предполагам, нови гуми, (ако трябва и джанти щом са зле) пастиране боя, казаха че има надрано с ключ значи и бояджия, евентуално някой друг амортесьор,
                          Каско, гражданска, зареждане на климатик - .....май на първо време е това.
                          може да се наложи ламбди да сменя, дебитомери, накладки, дискове

                          Казвам това защото знам колко излезе на моето ГТВ при условие , че я купих с сервизна история и валиден тюф до03.2012 г.от член на немския клуб на алфа, а аз съм дал поне 5 хилки без да съм пастирал и боядисвал и сега искам да взема жълти конита и пауърфлекс за отзад (значи може и повече от 5 хил. да е сметката). Та ако някой мисли да я вземе и не е заделил 5 хилки остатък по-добре да се откаже.
                          Напълно съм съгласен. Затова и задържах с ентусиазма си. Все някога се надявам обаче да се засиля. Както бях писал и атмосферата при търговеца беше отблъскваща, а за мен и това е определящо.
                          147 jtd 115k.c "02 Distinctive

                          Comment


                          • #58
                            Цената като за България е добра, ако колата няма сериозен проблем с двигател, скорости. Каквато и кола да вземете ще трябва да се обслужи и да се набият пари.
                            Вижте цените в Италия:
                            http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=190617679
                            http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=194448388
                            http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=189533323
                            Само първата е евтина, всички други са двойно по-скъпи и пак ще трябва да се обслужват.
                            GTV

                            Comment


                            • #59
                              Даа от около 11-12хил почват...

                              http://www.autoscout24.bg/ListGN.asp...4&ustate=N%2CU
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment

                              Working...
                              X